یزد - کتاب روزشمار انقلاب اسلامی در یزد پیش ازظهر شنبه هم زمان با روز نخست هفته هنر انقلاب اسلامی و توسط نماینده ولی فقیه در استان یزد رونمایی شد.

کتاب روزشمار انقلاب اسلامی در یزد رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با روز نخست هفته هنر انقلاب اسلامی کتاب روزشمار انقلاب اسلامی در یزد اثر پژوهشی محمدجواد بهبودزاده و محمدرضا کلانتری سرچشمه به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری یزد و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شد.

این مجموعه وقایع و رویدادهای آغاز نهضت اسلامی در استان یزد از سال ۱۳۴۱ تا سال ۱۳۵۸  را طبق اسناد و مدارک به صورت جزء به جزء روایت می‌کند و همچنین به تبیین نقش بزرگان و علما به ویژه شهید محراب آیت الله صدوقی (ره) در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌پردازد.

این اثر علاوه بر اینکه برای مورخان، پژوهشگران، دانشجویان و جریان‌شناسان قابل استفاده است می‌تواند دستمایه تولید بسیاری از آثار فرهنگی، هنری و ادبی قرار گیرد.

کتاب «روزشمار تاریخ انقلاب اسلامی در یزد» حاصل سال‌ها تلاش، تحقیق و پژوهش بوده که توانسته متمایز و پررنگ ظهور کند؛ این کتاب در ۴۹۳ صفحه در قطع وزیری و در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه منتشر شده است.

رونمایی این کتاب همزمان با برگزاری مراسم تفسیر هفتگی قرآن کریم به وسیله آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.