وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اشتغال خوب نیاز به سرمایه‌گذاری دارد که دولت در همه زمینه‌ها از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند که در این زمینه بسته‌های رونق اقتصادی بسیار موثر بود.

دولت در همه زمینه‌ها از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا نعمت‌زاده عصر امروز در شهرک صنعتی و واحد صنعتی حلاوت اظهار داشت: استان مازندران دارای امکانات زیادی در زمینه توسعه صنعت و تجارت دارد که میزان اشتغال را افزایش دهیم.

وی افزود: اشتغال خوب نیاز به سرمایه‌گذاری دارد که دولت در همه زمینه‌ها از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند که در این زمینه بسته‌های رونق اقتصادی بسیار موثر بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با بازدیدهای به عمل آمده سازمان صنعت،معدن تجارت بسیار خوب عمل کرد و از عملکرد آنان راضی هستیم که باید دیگر دستگاه‌ها نیز به امر تولید و اشتغال کمک کنند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال گفت: اقتصاد مقاومتی رویکردی مهم است که سرمایه‌گذاران دغدغه‌ای جز تولید نداشته باشند و مشکلات زمین، برق، محیط زیست و آب را به موقع حل کنیم.

نعمت‌زاده افزود: برای تولید و رونق در امر تولید برنامه‌هایی تقدیم به هیئت وزیران و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شد که به‌زودی ابلاغیه برنامه این برنامه تقدیم ستاد می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با ایجاد اشتغال جوانان جویای کار وارد چرخه اقتصاد می‌شوند که می‌توانیم گامی موثر در جهت رونق اقتصادی برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.