۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 519477

سرمربی موناکو بعد از پیروزی برابر دورتموند به ستایش از شاگردانش پرداخت با این حال تاکید کرد که هنوز تکلیف تیم صعود کننده به دور بعد مشخص نیست.

واکنش سرمربی تیم موناکو بعد از شکست دورتموند

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از رویترز، موناکو در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست بوروسیا دورتموند را در آلمان با نتیجه‌ سه بر دو از پیش‌رو بردارد تا شانس بالایی برای صعود به نیمه نهایی داشته باشد.

لئوناردو یاردیم در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: آنچه از نتیجه‌ این بازی مهم‌تر است اتفاقی بود که برای مدت‌ها در تاریخ باقی خواهد ماند. انفجار قبل از بازی وضعیت خاصی را به وجود آورد. این موضوع هیچ ربطی به فوتبال نداشت. با وجود اینکه شرایط خاصی به وجود آمده بود اما هواداران دورتموند و موناکو شب خاصی را رقم زدند و به همدردی با همدیگر پرداختند. این یکی از صحنه‌های زیبای فوتبال بود.

او ادامه‌ داد: طبیعی بود که بازیکنان با وجود تاخیر یک روزه بازی و اتفاقی که افتاد، از نظر روحی در شرایط خوبی نباشند. این طبیعی بود اما خوشبختانه توانستیم پیروز بازی باشیم. تمرکز بیشتری نسبت به حریف داشتیم و همین باعث شد در نهایت به پیروزی برسیم.

یاردیم در ادامه‌ سخنانش اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند ولی ما بهتر بازی کردیم. پیروز شدن در خانه حریف بسیار مهم است. باید از این اتفاق خوشحال باشیم. بازی کردن برابر دورتموند در زیگنال ایدونا پارک دشوار است و این پیروزی نشان می‌دهد تیم باکیفیتی هستیم. درست است که در خانه دورتموند به پیروزی رسیدیم ولی هنوز تکلیف تیم صعود کننده مشخص نیست. یک بازی کامل دیگر باقی مانده است. باید تلاش کنیم در این دیدار هم به پیروزی برسیم تا با اقتدار به دور بعد راه پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.