سرمربی تاتنهام با وجود شکست ناامید کننده برابر وستهام هنوز از کسب عنوان قهرمانی در لیگ جزیره ناامید نشده است.

سرمربی تاتنهام: شکست تلخی بود/ تا آخرین روز تسلیم نمی شویم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، تاتنهام در آغاز هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با یک گل برابر وستهام تن به شکست داد تا امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری هم بسیار کمرنگ شود.

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: با این شکست بسیار سخت است که در سه دیدار آینده به چلسی برسیم اما امیدمان را از دست نمی‌دهیم و تا آخرین لحظه به تلاش خود ادامه خواهیم داد. هر آنچه را که در توان داریم، در سه بازی باقی مانده خواهیم گذاشت. هنوز تلاش برای کسب عنوان قهرمانی ادامه‌ دارد و تسلیم نشدیم. درست است که با این شکست شرایط سخت شد اما منتظر نتیجه بازی‌های بعد می‌مانیم.

او در پایان سخنانش گفت‌: عملکرد خوبی برابر وستهام نداشتیم. نتوانستیم فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم. کمی ناامیدانه بازی می‌کردیم. همین باعث شد انگیزه لازم برای باز کردن دروازه‌ حریف را نداشته باشیم.

تاتنهام با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی و چهار امتیاز کمتر در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و اگر شاگردان آنتونیو کونته در دیدار دوشنبه خود برابر میدلزبورو به پیروزی برسند، اختلاف امتیازی دو تیم سه هفته مانده به پایان لیگ، هفت امتیاز خواهد شد. در این صورت باید تا حدود بسیار زیادی چلسی را قهرمان فصل جاری لیگ جزیره نامید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.