بجنورد- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: با هماهنگی های انجام شده کارکنان دستگاه های دولتی خراسان شمالی درس آشنایی با دفاع مقدس را فرا می گیرند.

کارکنان دستگاه های دولتی خراسان شمالی درس آشنایی با دفاع مقدس فرامی گیرند

سرهنگ احیاء محمد امیری درگفت و گو با قدس آنلاین، اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده و با دستور استاندار خراسان شمالی، تمام کارکنان دستگاه های دولتی استان نیز با حضور در دوره ۱۲ ساعته، درس آشنایی با دفاع مقدس را فرا می گیرند.

وی افزود: همچنین به منظور آشنایی دانشجویان با ارزش ها و مفاهیم دفاع مقدس، با استفاده از ۳۰ استاد برجسته، دو واحد درسی دفاع مقدس در دانشگاه های استان تدریس می شود.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: ارزش‌های دفاع مقدس بخشی از ارزش‌های اجتماعی در جامعه اسلامی محسوب می ‌شوند که در مقطع زمانی خاصی به‌ عنوان ارزش مطرح شده و حال با گذشت زمان، اهمیت حفظ آن‌ها مسئله‌ای اجتماعی است.

وی با اشاره به اهمیت انتقال ارزش های دفاع مقدس گفت: جوانان باید بدانند آرامش و امنیت امروز ما نتیجه از خود گذشتگی جوانان و رزمندگانی است که برای حفظ این مرز و بوم جان خود را فدا کردند.

وی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها برای حفظ ارزش های اسلامی دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان و جامعه استفاده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.