اهواز-مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ خوزستان گفت: مقدار خرید تضمینی گندم در استان خوزستان به یک میلیون و یکصد و شصت  هزار تن رسیده است.

خرید تضمینی گندم از مرز یک میلیون و ۱۶۰ هزار تن گذشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیاوش حسین پور در گفت وگو با اصحاب رسانه صبح امروز در محل این شرکت اظهار کرد: در استان خوزستان مقدار یک میلیون و یکصد و شصت  هزار تن گندم  در قالب یکصدو چهل و پنج هزار محموله تحویل نود و یک مرکز خرید استان شده است.

وی ارزش ریالی این مقدار گندم های خریداری شده را  پانزده هزاروهشتاد میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تاکنون نه هزارو سیصدو سی و پنج میلیارد ریال به حساب  کشاورزان واریز شده است و مابقی مطالبات کشاورزان نیز در اسرع وقت پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ خوزستان یادآورشد: امسال خرید گندم، رشدی حدود ۲۵ درصدی داشته و این در حالی است که خرید گندم همچنان در استان ادامه دارد.

حسین پور افزایش تعداد مراکز خرید را یکی از دلایل افزایش خرید گندم دانست و گفت: کمبود مراکز خرید تضمینی گندم باعث ورود دلالان به این عرصه می‌شد که افزایش تعداد مراکز خرید باعث شد گندم به موقع و در کمترین زمان خریداری و مطالبات پرداخت شود.  

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۴ خوزستان افزود : تعداد مراکز فعال خرید که این مقدار گندم را از کشاورزان تحویل گرفته اند را  ۹۱ مرکز عنوان و تلاش شده بهترین و مرغوب ترین گندم تولیدی کشاورزان خریداری و درسیلــوهای استان ذخیره سازی شود.

حسین پور در پایان اظهار کرد: دانه ی روغنی کلزا نیز در این استان، همزمان با خرید تضمینی گندم، خریداری می‌شود و تاکنون هفده هزارو دویست نود و پنج  تن از این محصول، از کلزا کاران خریداری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.