رشتخوار-مراسم گرامیداشت بیست وششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور ائمه جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء، مسئولین، جانبازان، ایثارگران و آحاد مردم شهرستان رشتخواردر مسجد علی ابن ابی طالب ع رشتخوار عصر امروز شنبه برگزار شد.

مراسم ارتحال امام (ره) در شهرستان  رشتخواربرگزار شد

به گزارش قدس آنلاین ؛ در این مراسم حجت ا لاسلام افراخته یکی از علمای اعزامی قم در مراسم ارتحال امام خمینی ره در جمع روز داران رشتخواری به اشاره به  شخصیت والای حضرت امام (ره) اظهار داشت : اخلاق امام در همه ی امور و مسائل دینی و حفظ آرمان های نظام و انقلاب از مهمترین درس های است که امام برای ما به جا گذاشته است.

وی خاطر نشان کرد:ایستادگی ملت ایران دربرابر استکبار وقدرتهای جهان برگرفته از آرمانها وتفکرات انقلابی ودینی حضرت امام خمینی (ره) می باشد.

حجت اسلام افراخته گفت: حضرت امام خمینی (ره) اندیشمند و خدا شناسی منحصر به فرد بودند که با تبیین نظریه ولایت فقیه در صدد بنیانگذاری حکومتی بر مبنای ارزشهای الهی و اسلامی در جامعه بودند که با نصرت الهی و حمایت مردم این امر تحقق پیدا کرد.

وی با اشاره ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) تشریح کرد: حمایت از محرومین، مظلومان، پابرهنگان و رنج دیدگان نه فقط در ایران بلکه در سراسر جهان از دیگر ویژگی‌های امام راحل بود.
وی استکبار ستیزی را از دیگر ویژگی‌های رهبر کبیر انقلاب دانست و تصریح کرد: استکبارستیزی حضرت امام خمینی (ره) باعث شد که ملت ایران زیر بار زورگویی‌های آمریکا و کشورهای ظالم جهان نرود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.