بابلسر- برخی از بانوان بابلسر در حرکتی خودجوش خواستار مقابله با وضعیت بدحجابی شدند و طی بیانیه‌ای عنوان کردند، این تجمع‌ها در این شهرستان ادامه‌دار خواهد بود.

تجمع‌های خودجوش علیه بدحجابی در بابلسر ادامه‌دار خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از بانوان بابلسری در حرکتی خودجوش با اعتراض به وضعیت بدحجابی برخی از مسافران و شهروندان سطح شهرستان خواستار رسیدگی به وضعیت بدحجابی از سوی مسئولان شدند.

تجمع‌کنندگان در ابتدا با تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان بابلسر به راهپیمایی به سمت میدان شهدا پرداختند و برخی از بانوان با داشتن پلاکاردهایی با عنوان مراقب باشید «به اسم آزادی انسانیت خود را خدشه‌دار نکنید»،«حجاب یعنی انتخاب می‌کنم تو می‌بینی»، «حیا و غیرت ما ریشه در عزت ماست» و «ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است،ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است»، خواستار مقابله با بدحجابی و ریشه‌کن کردن آن در سطح شهرستان شدند.

همچنین بانوان بابلسری بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

بسمه تعالی

ما جمعیت کثیری از مردم معتقد، مومن و انقلابی بابلسر معتقدیم وضعیت پوشش و حجاب بسیار ناهنجار شده است و در این میان پدیده شوم چهارشنبه سفید را که مروج بی‌حجابی، بی‌عفتی و بی‌حیایی است به عنوان دهن‌کجی به ساحت حضرت زهرا(س) الگوی همه زنان عالم و زیرپا گذاشتن خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم،جنگ با حکم خدا، پشت کردن به هویت دینی محجوب و عفیف ایرانی اسلام خود می‌دانیم و لذا از مسئولان شهرستان خواستاریم تا نسبت به انجام وظیفه قانونی و شرعی  اسلامی جهت حفظ حریم حجاب و عفاف برخورد جدی با مروج چهارشنبه سفید اقدام کنند.

به گزارش فارس، این دومین تجمع بانوان بابلسر بوده که این بانوان با قرائت بیانیه و امضای طومار اعلام کردند تا زمان رسیدگی به این خواسته قانونی، به تجمعات خود در روز چهارشنبه ادامه می‌دهند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.