معاون حشد شعبی عراق با اشاره به فرود هواپیماهای آمریکایی در مناطق تحت اشغال داعش و ماندن در این مناطق برای ساعاتی به حمایت های پنهان و آشکار واشنگتن از تکفیری ها پرداخت.

هواپیماهای آمریکایی برای ساعاتی در مناطق تحت سیطره داعش ماندند

به گزارش قدس آنلاین، ابومهدی المهندس معاون هیئت حشد شعبی عراق اعلام کرد: حشد شعبی یکسال قبل دستگاه امنیتی تشکیل داده و این دستگاه در مناطق آزاد شده فعالیت خود را شروع کرده است.

وی افزود: آمریکا به دنبال پایان داعش در عراق نیست.

معاون حشد شعبی عراق بیان کرد: میان ارتش، پلیس ونیروهای مبارزه با تروریسم عراق و حشد شعبی هماهنگی برقرار است و این به پیروزی هایی منتج شده است. در نبرد موصل ماموریت آزادسازی مساحت زیادی به حشد شعبی داده شد که حدود ۲۵ هزار کیلومتر آزاد شد.

المهندس تاکید کرد: جاده دمشق بغداد باز و امن است.

وی به فرود هواپیماهای آمریکایی و باقی ماندن آنها برای ساعاتی در مناطق تحت سیطره داعش در عراق اشاره کرد و افزود: کسانی که با طرحهای آمریکا همسو هستند به حشد شعبی حمله می کنند و ما نمی توانیم مانع کسانی شویم که از ما برای ورود به انتخابات حمایت می کنند. با تمام قوا در برابر طرح آمریکا برای سیطره بر مرزهای عراق و سوریه خواهیم ایستاد. آمریکایی ها به دنبال امنیت جاده امان به بغداد هستند جایی که سامانه موشک های زمین به زمین مستقر کرده اند.

معاون حشد شعبی عراق گفت: اگر حمایت و تلاش های ایران و حزب الله نبود به آنچه امروز رسیده ایم، نمی رسیدیم.

منبع: المیادین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.