۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 54430

قدس انلاین- ترجمه- خورسندی-برای درمان پوست های خشک روش های خانگی وجود دارد.

روش های خانگی برای درمان پوست های خشک :

به گزارش قدس انلاین وبه نقل ازeverydayhealth داشتن پوست خشک سخت است اما باچند راه سنتی ساده می توان ان را درمان نمود .پوست خشک به مراقبت های زیادی نیاز دارد .شما می توانید با یک دستوالعمل درست سریع راحت وطبیعی پوست خودرا درمان کنید.
روغن زیتون وروغن هسته انگور از بهترین ها برای مراقبت از پوست است شما می توانید این دو را با هم مخلوط کرده و بعد از حمام بر روی پوست خود بمالید.
می توانید شیر را در حمام ویا بعد از ان بر پوست مالید وبه علت داشتن لاکتوز برای مرطوب کردن پوست مفید است.
راه دیگر برای مرطوب کردن پوست گذاشتن ماسک است :
ماسک کره: یک قاشق چای خوری کره نرم ویک قاشق غذا خوری اب رامخلوط کرده و روی پوست به مدت 15 تا20 دقیقه بماند. ماسک را با اب گرم پاک کنید.
ماسک اووکادو : اووکادو برای قلب وپوست مفید است . قسمت گوشتی اووکادو را ریز کرده وبه مدت 15 دقیقه روی پوست بگذارید.صورت خود را ابتدا با اب گرم بشویید وبعد اب سرد را بر صورت خود بپاشید .
ماسک موز : نصف پیاله ماست تازه را به همراه 1 قاشق غذاخوری عسل و یک چهارم موز ترکیب کنید وبر روی پوست خود بمالید وبعد لز ده دقیقه ان را بشویید .
ماسک الوورا : فقط لازم است تکه ای از زل ان را با چاقو ببرید وان را بر روی پوست به مدت 25 دقیقه بگذارید وبعد ان را با اب گرم بشویید.
هنگامی که از راه های خانگی استفاده می کنید باید بدانید که بهترین وقوی ترین راه را انتخاب کرده اید ولی باید کمی هم صبور باشید وان راچندین بار تکرار کنید تا به حالت دلخواهتان برسید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.