خرم آباد-مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان به راه‌اندازی بخش سی تی اسکن در بیمارستان خرم‌آباد اشاره و عنوان کرد: بخش ام‌ارآی بیمارستان خرم‌آباد تا هفته دولت افتتاح می‌شود.

بخش ام‌. آر. آی بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد تا هفته دولت افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، امین بهاروند صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: سال گذشته در مراکز ملکی حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ویزیت صورت گرفت که حدود ۲۷ هزار مورد آن به بستری منجر شد و ۱۷ هزار عمل جراحی داشتیم.

وی افزود: لرستان از حیث تعداد مراکز ملکی تامین اجتماعی رتبه دهم کشور را دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: با تلاش صورت گرفته ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تجهیزات پزشکی طی سال ۹۵ در لرستان خریداری شد که بر این اساس بخش مهمی از نیازهای استان را برطرف کردیم.

بهاروند به مشکلات بیمارستان‌های دورود و بروجرد اشاره و اظهار کرد: کلنگ توسعه اورژانس‌های این ۲ شهرستان به زمین زده شده و حدود ۵۰ درصد پیشرفت دارند، ضمن اینکه ارتقا هتلینگ این دو مرکز نیز در حال انجام است و قطعا تا پایان سال انجام می‌شود.

وی به ساخت درمانگاه ازنا اشاره و عنوان کرد: این پروژه حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم امسال به بهره برداری برسد.

بهاروند خاطرنشان کرد: شبانه روزی کردن درمانگاه الیگودرز نیز در حال انجام است و امیدواریم با بهره‌برداری از آن شهروندان الیگودرزی خدمات مطلوب‌تری دریافت کنند.

وی یادآور شد: در ۱۲ مرکز ملکی درمان تامین اجتماعی لرستان صرفا با داشتن کد ملی، امکان ویزیت و دریافت دارو وجود دارد و نیازی به دفترچه نیست.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان بیان داشت: ثبت اطلاعات بیماران مضمن در مرحله اول شامل بیماران دیابتی و تنفسی در حال انجام است.

بهاروند ابراز داشت: اقدامات صورت گرفته موجب شد در سال ۹۵ شاهد انتخاب مدیریت بیمه استان بعنوان مدیر نمونه کشور باشیم که این حاصل تلاش تمام همکاران مجموعه مدیریت درمان استان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.