به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، سیدخلیل منبتی اظهار داشت: با ایجاد گیتهای بازرسی جدید در ورودیهای حرم مطهر رضوی و عدم ورود تاکسی و اتوبوس به دوربرگردانها، زائر و مجاور باید برای ورود به حرم مطهر حضرت رضا(ع) مسافتی را پیاده طی میکرد که موجب بروز نارضایتی برای این عزیزان شده بود.
وی تاکید کرد: به همین منظور و برای رفاه حال زائران و مجاوران اقدامات لازم در این خصوص انجام گرفت و ۱۸ دستگاه خودروی زائربر در دوربرگردانهای شیخ طبرسی، شیرازی و نواب صفوی فعال شد که به زائران و مجاورانی که قصد تشرف به حرم مطهر رضوی دارند خدمترسانی کنند، همچنین در بازگشت نیز از ورودیهای حرم مطهر تا ایستگاه پارک سوار وظیفه انتقال زائران را برعهده دارند.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات، عدم وجود سایهبان در محل انتظار زائران برای سوار شدن به ماشینهای زائربر بود که با توجه به تجربه سایهبان آبخوریها که پیش از آن توسط بخش فنی حرم مطهر رضوی طراحی و ساخته شده بود به سرعت برای تمامی این ایستگاهها سایهبان ساخته و در محل اجرا شد.
وی ضمن تشکر از صبر زائران و مجاوران خطاب به آنان گفت: اولویت برای استفاده از خودروهای زائربر با افرادسالمند، بیمار و کودکان است و از زائر عزیز خواهشمندیم در مسیر عبور و مرور خودروهای زائربر تردد نکنند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری شود.
نظر شما