اهواز-مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت : بهترین راهکار ایجاد اشتغال پایدار فراگیری آموزش مهارتی متناسب با بازار کار است.

 بهترین راهکار ایجاد اشتغال پایدار فراگیری آموزش مهارتی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان، عبدالنبی سواعدی در دیدار با فرماندار شهرستان رامشیر اظهار کرد: با توجه به بافت کشاورزی منطقه نیاز به ارایه آموزش فنی وحرفه ای متناسب با رشد تکنولوژی کشاورزی است.
وی افزود: با اجرای آموزش فنی و حرفه ای برای جوانان  می توان نسل آینده نیروی انسانی جامعه توانمند، ماهر و متخصص تربیت ودرتوسعه کشورنقش داشته باشند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان بیان کرد: باید از ظرفیت های موجود در فنی و حرفه ای نهایت استفاده را برد و با توانمند سازی نیروی انسانی و ارتقا مهارت کارکنان در جهت بهره وری از این ظرفیت ها پرورش نیروی ماهر گام برداشت.
سواعدی با اشاره به اینکه امروز در دنیا مهمترین شاخص توسعه نیروی انسانی است افزود: توسعه منابع انسانی لازمه توانمند سازی افراد برای ایجاد فرصت های شغلی و بهره وری و استفاده از منابع موجود می باشد.
فرماندار رامشیر بیان کرد: از ایجاد انگیزه برای دستیابی به فرصتهای شغلی پایدار در مسیر اقتصاد مقاومتی، ارتقای منزلت و جایگاه آموزش ها در سطوح مختلف از عمده اهداف و برنامه ها است که توانمند سازی افراد فاقد مهارت و ارائه آموزش های مهارتی در راستای یاری رساندن به ایجاد اشتغال پایدار در جامعه و حفظ آن را از مهمترین اهداف مراکز آموزش فنی و حرفه ای باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.