بجنورد- رئیس اداره مخابرات شیروان ازنصب و راه اندازی دو سایت تلفن همراه اول و پیوستن هشت روستای جدید شیروان به شبکه تلفن همراه در این منطقه خبر داد.

هشت روستای جدید در شیروان به شبکه تلفن همراه پیوست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی ، مهندس کاظم زاده، گفت: با راه اندازی سایت BTS همراه اول در روستاهای هنامه و عبد آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان شیروان ،تعداد هشت روستا در این منطقه به شبکه همراه پیوست.

وی اجرای این طرحها را در راستای ارائه خدمات بهترارتباطی در مناطق محروم و روستایی عنوان کرد و اظهار داشت: طرح راه  اندازی سایت تلفن همراه در روستاهای هنامه  و عبد آباد شیروان با صرف اعتباری بالغ  بر شش میلیارد و ۱۰۰  میلیون ریال  به بهره برداری رسیده است.

کاظم زاده تصریح کرد: با نصب و راه اندازی سایت تلفن همراه  در روستای هنامه، علاوه بر این منطقه تعداد چهار روستای دیگر از جمله  روستاهای حصارهنامه- رحیم آباد- قلعه چه و روستای محمدعلی خان  و با بهره برداری از سایت BTS  در روستای عبد آباد روستاهای ورقی و شیرآباد نیز در شیروان زیر پوشش شبکه همراه قرار گرفته اند.

وی همچنین یادآور شد: شهرستان شیروان دارای ۱۵۰ روستا است که از این تعداد بالغ بر ۱۱۰ روستا زیر پوشش شبکه همراه اول قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.