۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 553193

زن میانسال راهی دادگستری شد تا از کسی که دیوار اعتماد چندین و چند ساله میان او و شوهرش را سست کرده است شکایت کند.

انتقام‌گیری زنانه بخاطر خواستگار قدیمی

به گزارش قدس آنلاین، زن میانسال راهی دادگستری شد تا از کسی که دیوار اعتماد چندین و چند ساله میان او و شوهرش را سست کرده است شکایت کند.

شکایت او با دستور دادگستری زن را راهی پلیس فتا کرد، جایی که زن در مقابل افسر پرونده قرار گرفت و سفره دلش را باز کرد.

زن در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود گفت: سالها زندگی بی‌حاشیه و دغدغه داشتیم خیلی‌ها به زندگی خوب من و شوهرم حسادت می‌کردند و هر روزمان بهتر از روز قبل بود، تا اینکه طی ماههای اخیر فردی با شماره‌ای ناشناس پیامهای عجیب و غریبی برایم ارسال می‌کند. روزهای اول پیامها را حذف می‌کردم و خودم را به بی‌خیالی می‌زدم و می‌گفتم مزاحم است و از رو می‌رود.

اما موضوع زمانی بغرنج شد که یک روز گوشی من دست شوهرم بود که یکی از این پیامهای مستهجن رسید، شوهرم هم کنجکاو شد و آنرا دید و از من درباره این پیام پرس و جو کرد، چون جواب قانع کننده‌ای نداشتم به من شک کرد و از آن به بعد هر چند وقت یکبار سراغ گوشی‌ام می‌آید و دیدگاهش نسبت به من عوض شده است، تابحال هم چند بار در گوشی من پیامهای زننده این مزاحم ناشناس را دیده و هر دفعه میان من و شوهرم دعوا و درگیری پیش آمده به طوریکه دارد زندگی‌ام را از هم می‌پاشد.

افسران پلیس فتا بلافاصله موضوع را در دستورکار قرار دادند و خیلی زود در یک عملیات تخصصی و فنی توانستند عامل ارسال این پیامها را ردیابی و شناسایی کنند.

متهم که زنی ۳۶ ساله بود پس از دستگیری در پلیس فتا و هنگامی که دید راهی جز بیان حقیقت ندارد، اعتراف کرد و گفت: از اقوام دور شاکی هستم، از سالهای سال قبل از این خانم کینه دارم و هرگز هم آتش این کینه در من خاموش نشده بلکه با هر بار دیدنش در مجالس و مراسم مختلف این آتش بیشتر زبانه می‌کشد.

تا سالها هیچ جور نمی‌توانستم هیچ کاری بکنم تا اینکه یک گوشی هوشمند خریدم و نرم افزارهای ارتباطی را نصب کردم، در این زمان بود که متوجه شدم او هم در شبکه‌های مجازی عضو است. احساس کردم فرصت مناسب را بدست آورده‌ام و اکنون می‌توانم با خرید یک سیمکارت که کسی شماره آنرا نداشته باشد از این زن انتقام بگیرم.

سالهای سال قبل همسر این خانم خواستگار من بود ولی از زمانی که سر و کله این زن در زندگی او پیدا شد از من دلسرد شد و دست آخر هم با این خانم ازدواج کرد، من هم پس از ورود به صورت ناشناس در گروه خانوادگی که شاکی هم عضو آن بود به بهانه‌های واهی دعوا راه انداختم و در این دعوای بی‌خود تا توانستم به  او توهین کردم اما باز هم دلم آرام نشد و پس از آن بود که اقدام به ارسال مطالب غیراخلاقی برای او کردم تا میان او و شوهرش اختلاف ایجاد شود.

سرهنگ هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار پس از تشریح ماجرای خبر به شهروندان هشدار داد که هرگونه مزاحمت و ارسال مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی جرم بوده و قابل پیگیری است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.