بجنورد- رئیس هیئت‌های ورزشی کارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از قهرمانی خراسان شمالی در نخستین دوره مسابقات کشتی سنتی آبا کشور انتخابی تیم ملی خبر داد.

خراسان شمالی قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی «آبا» شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ براتعلی سعیدی اظهار داشت: استان خراسان شمالی توانست در این دوره از مسابقات هم در بخش تیمی و هم انفرادی عناوین برتر را کسب کند.

وی با اعلام نتایج تیمی گفت: در این بخش استان خراسان شمالی تیم الف موفق به کسب مقام نخست، استان خراسان شمالی تیم ب مقام دوم و استان یزد مقام سوم را کسب کردند.

وی همچنین با اشاره به عناوین برتر بخش انفرادی افزود: در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی علمی، ۷۰ کیلوگرم ابراهیم ولیان، ۸۰ کیلوگرم آقای جهانیان، ۹۰ کیلوگرم هادی قدیمی و ۹۰+ کیلوگرم مجتبی کلانتری موفق به کسب مقام برتر شدند که همگی از استان خراسان شمالی هستند.

سعیدی خاطرنشان کرد: تیم کارگران کشور به مسابقات جهانی کشتی سنتی آبا ۱۰ شهریورماه به کشور ترکیه اعزام می‌شوند و پس از برگزاری این مسابقات نیز مسابقات جهانی گرجستان برگزار خواهد شد که همین نفرات در آن مسابقات نیز حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.