به گزارش قدس آنلاین، برای نخستین بار، یک مجموعه تلویزیونی با محوریت نقد، آموزش و آسیب شناسی تبلیغات، از شبکه سراسری پخش خواهد شد.
این برنامه که برای صاحبان کسب و کار و علاقمندان به تبلیغات در حال ساخت و آماده سازی است، مواردی کاربردی در حوزه تبلیغات و نحوه تبلیغ اثر بخش را بررسی و چالش های پیش روی تبلیغات را تشریح میکند.
برنامه "دنیای تبلیغات"، علاوه بر میزگردهای تحلیلی و آموزشی، آیتم های معرفی و تحلیل کمپین های جهانی و ایرانی، تحلیل آثار تبلیغاتی و گفتگو با سازندگان آگهی های خاطره انگیز و نوستالوژیک را نیز را در دستور کار خود دارد.
امیرحسین نوریان، تحلیلگر تبلیغات، طراح، سردبیر و مجری این برنامه است و امید خاکپورنیا نیز تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد. این برنامه به سفارش شبکه ایران کالا ساخته شده و سری نخست آن در قالب ۱۳ قسمت از شبکه سراسری تلویزیون ایران پخش خواهد شد.
۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۵۸۵۷۸
برای نخستین بار، یک مجموعه تلویزیونی با محوریت نقد، آموزش و آسیب شناسی تبلیغات، از شبکه سراسری پخش خواهد شد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
منبع: روزنامه قدس
نظر شما