یزد – فرماندار بهاباد گفت: پیاده روی اربعین به عنوان مانور عظیم جهان اسلام و بزرگترین تجمع انسانی در کل جهان محسوب می شود که مردم با عشق اینکار را انجام می دهند و لذا می طلبد ما به عنوان خدمتگزاران مردم زمینه حضور هرچه بیشتر آنها را در این مراسم بوجود بیاوریم.

پیاده روی اربعین مانور عظیم جهان اسلام و بزرگترین تجمع انسانی است

به گزارش قدس آنلاین، عباس اقبال در اولین جلسه ستاد اربعین حسینی(ع) شهرستان بهاباد اظهار داشت: دولت با هماهنگی هایی که با دولت عراق داشته برنامه ریزی های خوبی انجام داده و و امیدواریم امسال راهپیمایی اربعین با عظمت و قدرت بیشتری انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه باید کاری کنیم که مردم راحت تر و با مشکلات کمتری در این مراسم شرکت کنند خواستار رفع مسائل و مشکلات سال های قبل و خدمت رسانی مطلوب تر به زائران شد و افزود: انتظار این است با همگرایی و همکاری کلیه دستگاهها، این مراسم به بهترین نحو برگزار و موجبات آسایش زائران در این مسیر فراهم گردد.

اقبال با اظهار اینکه قطعاً در این مسیر مشکلات و معضلاتی وجود دارد، استفاده از ظرفیت های مردمی را بسیار مهم دانست و گفت: باید در این رابطه از ظرفیت های مردم استفاده شود  و در سال گذشته در پیاده روی اربعین حسینی(ع) بیش از ۵۰۰ نفر از شهرستان بهاباد در قالب کاروان اعزام شدند که پیش بینی می شود امسال حدود ۱۰۰۰ در این مراسم شرکت کنند.

تشکیل جلسه هماهنگی جهت اعزام کاروان اربعین، پیگیری و برطرف سازی مشکلات سال گذشته، استفاده از روحانیون جهت تبیین ابعاد پیاده روی اربعین حسینی(ع)، تأمین امنیت زائرین، جمع آوری نذورات مردمی برای کمک به ستاد اربعین، نصب بنر پیرامون ثبت نام پیاده روی اربعین در سطح شهر و روستاها و همچنین قول مساعد جهت تأمین بخشی از هزینه های زائران توسط فرمانداری از برخی مصوبات این جلسه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.