یاسوج- سرهنگ علی ستوده نیا فرمانده سپاه شهرستان دنا ضمن اشاره به اهمیت واقعه مهم غدیر خم از بازسازی این رویداد بزرگ اسلام به همت مردم منطقه در روستای تمنک خبر داد.

واقعه غدیر در  شهرستان دنا بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ ستوده نیا از بازسازی واقعه عظیم غدیرخم در روستای تمنک از توابع بخش پاتاوه این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت واقعه عظیم و سرنوشت ساز غدیر، اظهار داشت: این عید هویت شیعه و تابلوی معرفی کننده شیعه بوده و در صورتی واقعه غدیرخم فراموش نمی‌شد، محرم اتفاق نمی‌افتاد و غدیر اسم یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر و اعتقاد است.

فرمانده سپاه شهرستان دنا افزود: انتظار می‌رود تمامی اقشار مردمی برای برگزاری باشکوه این مراسم مشارکت جدی در برنامه‌های ستاد مردمی این رویداد بزرگ فرهنگی داشته باشند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی تصریح کرد: پیش بینی حضور چندین هزار نفر در این برنامه شده است و متناسب با این جمعیت تدارکات و برنامه ریزی برای بازسازی واقعه غدیر در زمینی به مساحت ۳ هکتار در روستای تمنک شهرستان دنا انجام شده که در پایان مراسم به قید قرعه ۲ هدیه ۳ میلیون ریالی و ۴۰ هدیه یک میلیون ریالی و اقلام فرهنگی و هنری به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

ستوده نیا با اشاره به همدلی صمیمانه مردم برای برگزاری این برنامه از برگزاری چندین جلسه مشورتی با اهالی منطقه و بازدید حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان از محل برگزاری برنامه خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان دنا در پایان از مردم و ارداتمندان اهل بیت عصمت و طهارت برای حضور در این آئین دعوت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.