انتخابات

مهاجم ایرانی هیرفین پس از درخشش برای تیمش مقابل آیندهوون گفت: این پیروزی واقعا زیبایی بود. ما خوشحال هستیم و فضای رختکن بعد از بازی بسیار عالی بود.

اعتراف ستاره ایرانی هیرنفین/ بله من پنالتی را خوب نزدم!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال هیرنفین روز گذشته در هفته چهارم لیگ برتر هلند مقابل آیندهوون قرار گرفت که این دیدار با برتری ۲ بر صفر هیرنفین به پایان رسید و رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی گلزن هیرنفین گل دوم تیمش را به ثمر رساند و یک پنالتی هم از دست داد. 

رضا در مصاحبه با سایت فوکس اسپورت هلند گفت: این پیروزی واقعا زیبایی بود. ما خوشحال هستیم و فضای رختکن بعد از بازی بسیار عالی بود. ما می‌توانستیم در این بازی بهتر عمل کنیم و این عملکرد خوب خود را در نیمه اول عملی کردیم. در این بازی میانه زمین را در اختیار داشتیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و احساس نمی‌کنم توپی را از دست داده باشیم.

وی درباره پنالتی که از دست داد این طور گفت: باید با صراحت عنوان کنم که من خوب پنالتی را نزدم. به نظرم اگر بازی صفر بر صفر بود موضوع فرق می‌کرد. اکنون صحبت کردن درباره آن خوب نیست اما به صراحت می‌گویم که من این پنالتی را آسان گرفتم.

رضا در پایان درباره اینکه آنها در میان ۵ تیم بالای جدول قرار گرفتند، گفت: من ترسی از صحبت کردن از این موضوع را ندارم اما باید این بازی خوب ما ادامه داشته باشد. ما باید در بازی پیش رو خود مقابل اکسلسیور به همین شکل بازی کنیم تا بار دیگر به پیروزی برسیم. اگر تمام ما متمرکز باشیم می‌توانیم امتیازات زیادی را کسب کنیم و ما توانایی و امکانات ‌آن را داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.