گفتنی است بانک آینده مقرر بود تا پاسخگوی سوالات و تصفیه سپرده گذاران افضل توس باشد اما مسئولان این بانک بنا بر گفته تحصن کنندگان می گویید چون هنوز مشخصات مشتریان را ندارد نمی توانند کاری انجام دهد .
یادآور می شود پیش از این روابط عمومی بانک آینده در اطلاعیه ای اعلام کرده بود :نمایندگان این بانک به طور تمام وقت پاسخگوی سئوالات، ابهامات و دریافت نظرات سپردهگذاران این تعاونی خواهند بود.
بر اساس این اطلاعیه و مبتنی بر ابلاغ بانک مرکزی و مصوبه مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۷ شورای پول و اعتبار، مدیریت داراییها و بدهیهای تعاونی افضل توس به بانک آینده واگذار شده است.
بانک آینده که بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار مدیریت داراییها و بدهیهای تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) را بر عهده گرفته است هفته گذشته از پایان بررسی وضعیت همه سپردهها و مشخصات سپردهگذاران این تعاونی خبر داد.
نظر شما