کرج- سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: خستگی ناشی از بازی جام حذفی مقابل گسترش فولاد و اشتباهات فردی عامل تساوی در برابر بادران تهران بود.

خستگی واشتباهات فردی عامل تساوی مقابل بادران بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،علی لطیفی عصر امروز چهارشنبه  در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار کرد: اشتباهات فردی بازیکنانم در هفته های اخیرعاملی شده تا ما علیرغم شایستگی از گرفتن امتیازات کامل بازی ها محروم شویم.

وی ادامه داد: به نظرم اگر این اشتباهات فردی نبود ما باید ۱۰ امتیاز بیشتر کسب می کردیم و به طور قطع جایگاه بهتری هم در جدول داشتیم.

لطیفی به اعتراضات دامنه دارش به نحوه قضاوت داور بازی اشاره کرد وگفت: متاسفانه داور بازی در دقایق ابتدایی و در لحظات پایانی دو پنالتی مسلم ما را نگرفت و من از این بابت بسیار گله مندم.

سرمربی اکسین البرز با تاکید براینکه قضاوت داوران جهت دار است گفت: این که می گویم به این معنی نیست که داوران ما تعمدی و به نفع تیمی سوت میزنند بلکه معتقدم جو بازی وشرایط اقتصادی تیم ها گاها بر نوع داوری آنها اثرگذار است وهمین مساله برای تیم هایی مثل اکسین که پشتیبان خاصی ندارند و فشار تماشاگر پشت سرشان نیست گران تمام می شود.

وی ادامه داد: با همه این شرایط به تیمم افتخار میکنم و معتقدم آنها هر آنچه در توان دارند را برای موفقیت تیم در زمین ارائه می کنند.

لطیفی در پایان گفت: درهفته های گذشته اکثر تیم های مدعی بازی کرده ایم ودر ۶ هفته پیش رو تا پایان نیم فصل به مراتب بازی های راحت تری داریم وامیدوارم این شرایط کمک کند تا در جدول به جایگاه واقعی خودمان برسیم.

به گزارش قدس آنلاین دیدار تیم های اکسین البرز و بادران تهران عصر امروز در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج با تسوای ۲بر۲ به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.