به گزارش قدس آنلاین، بخش خصوصی باید برای بقای خود به نیروهای متخصص و واحد بازاریابی مجهز شوند.
خوشبختانه صاحبان صنایع به اهمیت رویکرد بازاریابی در حفظ بقا و کسب موفقیت های بیشتر در شرایط رکود اقتصادی رسید ه اندو با توجه به این مهم فعالان بازاریابی باید سطح تجربه و شناخت خود را از علم بازاریابی و استفاده و تکنیک های این حوزه بالا ببرند.
کارشناسان با بیان اینکه صاحبان صنایع و تولید کنندگان برای سود بیشتر و اشتغالزایی باید به سمت بازاریابی خدمات بروند می گویند : در این نوع بازاریابی باید اولویت بندی مشتریان در دستور کار قرار گرفته و با تکیه بر اعتماد سازی و آموزش کارکنان و شناسایی میزان رضایت و نارضایتی مشتریان در توسعه کسب و کار گام برداشت.
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 574966
بخش خصوصی باید برای بقای خود به نیروهای متخصص و واحد بازاریابی مجهز شوند.
نظر شما