جوین_ فرماندار شهرستان جوین در جلسه کارگروه سلامت گفت: خیرین حوزه سلامت در شهرستان جوین رتبه دوم کشوری را کسب کردند.

کسب رتبه دوم کشوری خیرین سلامت از افتخارات ماست

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که در محل سالن جلسات شهدای دولت فرمانداری بر گزار شده بود، گفت: کسب رتبه دوم کشوری مجمع خیرین سلامت شهرستان جوین یکی از افتخارات بزرگ برای مردم و خیرین می باشد.  

حسین جمشیدی خاطر نشان کرد: خیرین در سطح شهرستان جوین در حوزه فرهنگی، اجتماعی و به ویژه در حوزه بهداشت و درمان سنگ تمام گذاشته اند، که از تمامی خیرین در حوزه های مختلف قدر دانی می نمائیم.  

وی اظهار داشت: متاسفانه شهردار نقاب که دستور کار جلسات از جمله مدیریت پسماند شهری و وضعیت نا به سامان کشتار گاه شهر نقاب،  که مربوط به شهرداری است، در جلسه حضور ندارد،  و در این خصوص از وی باز خواست خواهیم کرد.  

جمشیدی تاکیدکرد: به شهردارنقاب تذکر داده می شود، در حوزه سلامت جامعه و مردم هیچ عذری از عدم حضور شهردار در جلسه کارگروه سلامت پذیرفته نیست.  

وی در این جلسه پیشنهاد کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوین به پاس خدمات اعضای کار گروه سلامت نسبت به تست پزشکی افراد کار گروه اقدام کند، که مورد تصویب و موافقت قرار گرفت.  

دبیر کار گروه سلامت شهرستان جوین گفت: شبکه بهداشت و درمان تمهیدات لازم را برای تعطیلات نوروزی در حوزه سلامت منظور کرده است.  

دکتر محمدرضا قزلقارشی یاد آور شد: در تعطیلات نوروزی بیمارستان قمربنی هاشم جوین، بستر درمان حکم آباد، مرکز بهداشت ودرمان رازی و برغمد آماده خدمات رسانی هستند.  

وی اظهار امیدواری کرد: در طول تعطیلات حوادث ناگواری نداشته باشیم.  

قزلقارشی یاد آور شد: در عین حال تمامی امکانات حوزه سلامت با شیف های متفاوت و رادیولوژی ثابت به آسیب دیدگان در حوادث مختلف خدماتخدمات رسانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.