علی حسینی که ظهر امروز در شهرداری تربت جام حضور داشت به خبرنگار قدس آنلاین گفت: شهرداری تربت جام به انتقادات سازنده توجه جدی خواهد داشت و ضرورت دارد خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین در این زمینه در سال ۹۷ همکاری تنگاتنگی با شهرداری داشته باشند تا فضای خدمت رسانی به مردم مشهود باشد و روحیه نشاط و شادابی همراه با امید به شهروندان انتقال یابد.
خدمات قابل قبولی برای شهروندان ارائه می کنیم
شهردارتربت جام از حضور۴ ماه خود در شهرداری تربت جام دفاع کرد و گفت: طی این چند ماه توانسته ایم خدمات قابل قبولی در زمینه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی به شهر تربت جام ارائه کنیم و برای آبادانی شهر تربت جام تلاش مضاعف خواهیم کرد تا کاستی ها را به حداقل برسانیم.
شهردار تربت جام همچنین به تغییرات در عرصه مدیریتی و فضای فیزیکی شهرداری تربت جام اشاره کرد و افزود: توجه به چارت مدیریتی شهرداری تربت جام می تواند به بهبود عملکرد و رضایت شهروندان منجر شود که در حال حاضر چارت مدیریتی سه معاونت تعریف شده است تا به عملکرد شهرداری بیشتر توجه شود و این تغییرات باعث شد تا برخی فضاهای فیزیکی در محل شهرداری متناسب با چارت سازمانی انجام شود.
حسینی به رسانه های محلی تربت جام توصیه کرد: برای تولید خبر و محتوا رعایت انصاف را انجام دهند و تنها با اطلاعات غلط افکار عمومی را منحرف نکنند.شهرداری هم هر تغییراتی را با نظر کارشناسی و اصولی انجام می دهد نه براساس سلیقه.
وی گفت: تغییرات محل دفتر شهرداری تربت جام عملا ۵ فضا ایجاد کرده است و هیچگونه تشریفاتی به همراه نداشته است. شهرداری تربت جام برای صرفه جویی در هرینه ها اقدام به ساخت یک سوئیت کرده است تا بتواند از مهمانان استانی و کشوری که از این شهرستان بازدید می کنند پذیرایی کنند و شهرداری هزینه اضافه نداشته باشد.
بهار ۹۷ درتربت جام متفاوت خواهد بود
حسینی همچنین آمادگی تربت جام در بهار ۹۷ را متفاوت ارزیابی کرد و گفت: برای المان های نوروزی از دی ماه فراخون داده شد و در حال حاضر این المان ها متناسب با فرهنگ مردم منطقه آماده ودر حال نصب است و از المان های سال های قبل هم به صورت بازسازی شده استفاده خواهد شد تا در هزینه های موجود شهرداری صرفه جویی لازم به عمل آید.
وی تصریح کرد: شهرداری برای معرفی شهرستان بسته ای فرهنگی در نظر گرفته است که درایام نوروز در بین مسافران توزیع می شود.
نظر شما