به گزارش قدس آنلاین، پرسپولیس در لیگ برتر برای سومین فصل پیاپی عنوان پرتماشاگرترین تیم را از آن خود کرد اما این عنوان در حالی به دست آمد که کاهش میزان حمایت قرمزها از تیم محبوبشان کاملا محسوس بود.
در خصوص علت آن، نظرات زیادی وجود دارد. عده کثیری از هواداران نسبت به نحوه بلیت فروشی و قیمت بلیت ها اعتراض داشتند و دارند که البته تا حدود زیادی می توان به آن ها حق داد چرا که در فصول اخیر با ظهور بلیت فروشی الکترونیکی در ایران، علاقه مندان به فوتبال می توانستند با راحتی بیشتری به ورزشگاه بیایند و یک عقب گرد، هواداران را آزرده خاطر کرده است. خصوص این که واگذاری بلیت فروشی به باشگاه ها، با اهرم فشار هواداران به دست آمد و آن ها انتظار داشتند باشگاه نیز سریعتر گام هایی برایشان بردارند.
البته برخی از طرفداران نیز به نحوه بازی تیم و چینش بازیکنان معترضند اما در مجموع، حالا وقت خرده گیری نیست و هواداران پرتعداد تیم پرسپولیس برای کمک به تیمشان، باید حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند.
در لیگ قهرمانان 2015 پرسپولیسی ها با تیم نه چندان قدرتمندشان در میادین آسیایی حاضر شدند و کسی انتظار صعود و پیروزی نداشت اما به سبب حمایت های گسترده هواداران، راه صعود از گروه مرگ را پیمودند و در یک هشتم نهایی نیز بازی رفت را به نفع خود تمام کردند.
اکنون نیز وقت آن رسیده که تیم خستهی برانکو، موتور محرکی را در ورزشگاه داشته باشند. تیمی که یک فصل تمام جنگید و فشرده ترین فصل تاریخ باشگاه را با تمام حواشی و محرومیت ها گذراند، حالا باید 80 هزار حامی را پشت سر خود و روی سکوها حس کند تا بتواند برای دومین فصل متوالی به 8 تیم برتر آسیا برسد.
نماینده کشورمان، همچون استقلال و ذوب آهن این پتانسیل را دارد و شاگردان ایوانکوویچ باید به این مهم برسند.
البته هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از باشگاه درخواست کرده اند تا قیمت بلیت ها برای این بازی را کاهش دهند تا تمام اقشار بتوانند حضوری گسترده در ورزشگاه داشته باشند و حال باید دید، تصمیم مدیران این باشگاه در این خصوص چه خواهد بود.
نظر شما