تحولات منطقه

همدان -مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از راه‌اندازی میز خدمت با هدف روان‌سازی امورات اداری و تکریم ارباب‌رجوع در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد.

راه‌اندازی میز خدمت در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین،  به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه با اعلام این خبر افزود: راه‌اندازی این میز با اهدافی همچون خدمت‌رسانی بهینه و مورد رضایت اربابان رجوع از امسال از طریق اصلاح فرآیندها، حذف فرآیندهای غیرضروری و زائد، افزایش سرعت ارائه خدمات، افزایش سطح دسترسی به خدمات مرتبط با ارباب‌رجوع و نیز دسترسی آسان به خدمات از طریق متمرکز کردن آن‌ها در یک مکان با الگوگیری از سیستم مدیریت کیفیت انجام شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون این میز با ۵ نفر پرسنل و یک نفر مسئول میز خدمت و پشتیبانی تمام ادارات و واحدها در حال ارائه خدمت به مراجعان است.

وی با اشاره به جلوگیری از هدر رفت زمان و انرژی در مراجعه‌کنندگان و نیروهای اداری به‌عنوان یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی میز خدمت، یادآور شد: مردمی که با مراجعه به اداره کل برای رفع مشکلات خویش دچار سردرگمی می‌شدند، کارمند میز خدمت ضمن تکریم و راهنمایی مراجعه‌کنندگان، درخواست‌ها و نامه‌های مردم را از طریق واحدهای مختلف آن اداره پیگیری می‌کند.

فرزانه اضافه کرد: تعبیه مکان ساخت میز خدمت در اداره کل یکی از موضوعاتی است که مورد رضایت بسیاری از اربابان رجوع قرار گرفته است، قرار گرفتن آن در نخستین مکان ورود به اداره کل، استقرار آن در سالن همکف، طراحی شکیل آن، تعبیه صندلی‌های مناسب که امکان انتظار راحت مشتریان برای دریافت خدمت مورد نظر را در میز خدمت فراهم می‌کند از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که برای حصول به هدف خدمتگزاری به مردم انجام شده است.

به گفته این مقام مسئول کلیه پرسنل مستقر در این میز خدمت، آموزش‌های لازم را مبنی بر چگونگی ارائه خدمت بهینه در میز، خدمات قابل ارائه تمامی ادارات زیرمجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان و نحوه کار سریع و با دقت با سیستم‌های اداری و رایانه‌ای فرا گرفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.