به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی گیلان ؛ امیررضازندی فر رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی گیلان با اشاره به این خبر ، بهبود تعاملات ، توسعه وگسترش ارتباطات دوسویه با شرکای اجتماعی و تحکیم اعتماد متقابل ، افزایش رضایتمندی ، شناسایی و احصاء مشکلات کارفرمایان و تبیین عملکردها ، فعالیتها و دستاوردهای سازمانی برای مخاطبان را از مهمترین اهداف این اقدام آموزشی فرهنگی برشمرده و اذعان داشت: براین باوریم که برداشتهای ناصواب و بعضاً تفسیرهای اشتباه از تامین اجتماعی و نقش آن درکنار برخی تاخرهای فرهنگی ، در سالهای گذشته موجب دور شدن کارفرمایان و فعالان صنفی این عرصه از تامین اجتماعی گردیده بود که بدنبال تدابیر اتخاذ شده همسو با چشم انداز سازمان با شعار پویایی ، پاسخگویی ، سرآمدی و چابکی و درجهت نیل به انسجام مثلث شرکای اجتماعی این مهم در قالب نشستهای دوره ای منظم ، تعاملات مثبت دوسویه و فعالیتهای آموزشی مرتفع گردیده است.
وی با بیان اینکه درطرح کارگاههای هم اندیشی علاوه بر تشریح قوانین و تعهدات و آشنا نمودن کارفرمایان و نمایندگان قانونی آنها با مبانی و مصادق بیمه ای ، در پنل های پرسش و پاسخ چهره به چهره با حضور مسئولین تامین اجتماعی استان و کارشناسان متخصص به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده خواهد شد افزود : در دوسال گذشته بیش از ٥٠٠ کارفرما ، رابط بیمه ای شرکت ها و ادارات بزرگ استان در این دوره ها حضور یافته اند.
نظر شما