به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ، این ملاقات با موضوعاتی از قبیل مشکل واگذاری زمین، پیشنهاد تخفیف برای تنظیم و اخذ سند، درخواست رفع مشکل دریافت سند، مشکل استعلام، درخواست تفکیک سند، مشکلات نظام مهندسی ،کمیسیون های فنی و ماده ۵ و درخواست معوض و ... برگزار شد.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی عنوان کرد هر برگه ملاقات عمومی قبل از برگزاری ملاقات توسط کارشناس مربوطه هر معاونت به صورت کامل بررسی شده و پس از پرونده خوانی در قسمتهای کارشناسی و مدیریت مربوطه، توضیحات فنی نوشته میشود و در جلسه ملاقات مردمی مشکل شهروند به صورت کامل مورد بررسی قرار میگیرد.
وی افزود: تمامی مدیران و مسئولان حوزه های مختلف در همه روزهای هفته درب اتاقشان به روی ارباب رجوعان باز است و ملزم به پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند.
مهندس حسن ربانی ارشد ادامه داد: باتوجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار چهره به چهره ، این جلسات فراهم میشود که در راستای دیدارهای انجام شده درصورت عدم نقض قانون ، رسیدگی به مطالبات و مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف با هم اندیشی با معاونین قسمت ها در پروسه زمانی کوتاهتری انجام می شود.
وی یادآور شد: شهروندان میتوانند بدون حضور در ادارات کل استان خدماتی که در حوزه راه و شهرسازی به آن نیازمندند، از طریق سامانه شهراه با آدرس اینترنتی Shahrah.mrud.ir، راهی بهسوی شهروندان با هدف تسریع در ارائه خدمات به مردم می باشد، اقدام و حل نمایند.
انتهای پیام/
نظر شما