به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید محمود هاشمی مدیر عامل شرکت گاز استان ظهر امروز(یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین شرکت گاز استان خراسان جنوبی و دسترسی سهل و آسان به خدمات این شرکت ۵ فعالیت به دفاتر پیشخوان واگذار شده و مشترکین می توانند با مراجعه به این دفاتر خدمات را دریافت کنند.
وی درباره واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان گفت: یکی از مشکلات مشترکین گاز طبیعی صرفا امکان دریافت خدمات از ادارات تابعه شرکت گاز استان بوده که با برون سپاری خدمات، شرایطی فراهم شده که مشترکان و متقاضیان بدون اتلاف وقت و تردد اضافی در چندین نقطه از شهر در سطح استان این خدمات را دریافت کنند.
هاشمی افزود: هدف از برون سپاری خدمات، افزایش رفاه و تسهیل در امور مشترکین است و این امر باعث میشود تا مراجعه مردم به ادارات تابعه شرکت گاز استان کاهش یابد.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد با ادامه مسیر رشد و تعالی سازمانی، شرایط به گونه ای فراهم شود که مردم در منزل مسکونی خود نسبت به انجام امور و دریافت خدمات مدنظر خود اقدام کنند.
وی اظهار کرد: با تدابیری که اندیشیده شده، انتظار می رود با توسعه دولت الکترونیک، خدمات رسانی به مردم با روش های مطلوب تری صورت گیرد که در این راستا بایستی نحوه عملکرد دفاتر پیشخوان دولت مورد نظارت مستمر قرار گرفته تا در این رابطه نقاط ضعف شناسایی و رفع شود.
هاشمی گفت: واگذاری خدمات شرکت گاز استان خراسان جنوبی به دفاتر پیشخوان دولت در راستای تسهیل و کاهش زمان های انجام کار بوده است.
وی ادامه داد: خدمات ارائه شده شامل صدر قبض المثنی، تغییر نام مشترکین، کسر بدهی، سوابق صورتحساب و سوابق قبوض پرداختی می باشد که مشترکین و متقاضیان شرکت گاز خراسان جنوبی در سراسر استان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: از دیگر خدمات نوین این شرکت، بهرهگیری از تکنولوژی جدید صدور صورتحساب و چاپ قبوض بصورت کاملا آنلاین در محل بوده که بصورت آزمایشی در شهر سربیشه در حال اجرا است.
وی بیان کرد: مزایای این طرح میتوان به مراجعه تنها یکبار کنتور خوان برای قرائت کنتور، چاپ و تحویل قبض گازبها به مشترک اشاره کرد که این امر باعث کاهش تردد و افزایش میزان رضایت مشترکین گاز استان می شود.
انتهای پیام/
نظر شما