رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: قیمت نان باید ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کند تا پاسخگوی بدهی آب، برق، گاز، بیمه و حق سنوات کارگر باشد.

قیمت نان باید ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کند
به گزارش قدس آنلاین ، ابراهیم براتی ، در خصوص افزایش قیمت نان، اظهار کرد: رئیس‌جمهور اعلام کردند که نان باید ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته باشد اما در چهار سال نرخی داده نشده و با این وضعیت ما این افزایش قیمت را قبول نمی‌کنیم.
وی افزود: تا زمانی که نرخی که به ما اعلام می‌کنند بتواند زندگی نانوا را تامین کند ما افزایش قیمتی در استان نخواهیم داشت، نانوا با این نرخ نمی‌تواند زندگی خود را تامین کند.
براتی بیان کرد: در طی چهار سال نرخ نان تغییر نکرده، اما هر سال گاز ۱۵ درصد گران و بر قیمت بیمه نیز افزوده می‌شود. نانوایان به ما اعلام کردند که نباید افزایش ۱۰ درصدی نان را قبول کنیم. ما نرخ‌نامه‌ای تعیین کردیم که نان باید ۸۲ درصد گران شود.  
رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: هر جنسی که گران می‌شود، مردم هیچ اعتراضی نمی‌کنند اما اگر نان حتی ۵۰ تومان گران شود، مردم اعتراض می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت اعلام شده و ما باید با استانداری صحبت کنیم تا نتیجه‌ای به دست آید. اگر بنا باشد که آرد گران شود، این افزایش قیمت باید ۸۰ درصد باشد. قیمت نان نیز باید ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کند تا پاسخگوی بدهی آب، برق، گاز، بیمه و حق سنوات کارگر باشد.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.