مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب« از نیمه خرداد»، طرحی از اندیشه و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای در فروشگاه مرکزی کتاب به‌نشر در مشهد خبر داد.

نشست نقد و بررسی کتاب "از نیمه خرداد" از سوی به‌نشر برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین سعیدی اظهار داشت: نقد و بررسی کتاب «از نیمه خرداد» ساعت ۱۶ روز شنبه، چهاردهم مهرماه با حضور «مصطفی غفاری» به عنوان نویسنده اثر در فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر واقع در خیابان امام خمینی(ره)، مقابل باغ ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: حجت الاسلام جواهری و حجت الاسلام مظفری از اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی به عنوان میهمان و منتقد کتاب و مهدی لسانی نیز به عنوان کارشناس مجری در این نشست حضور خواهند داشت.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی تصریح کرد: چاپ سوم کتاب «از نیمه خرداد» به همت نشر «نهضت نرم‌افزاری» وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه در دست عموم قرار دارد.

سعیدی در ادامه خاطرنشان کرد: کتاب «از نیمه خرداد» طرحی از اندیشه و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای است که در چهار بخش «طرحی از شخصیت حضرت آیت الله خامنه‌ای»، «طرحی از اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای»، «طرحی از کنش‌های رهبری آیت الله خامنه‌ای» و «طرحی فرامتنی» تلاش کرده تا با گذر از تصویر رهبری به عنوان یک سخنران زبردست، به‌طور فشرده، نمایی روشن و سرراست از خطوط کلی زندگی، شخصیت، اندیشه و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارائه کند.

وی اضافه کرد: «از نیمه خرداد» را می‌توان نخستین نمونه در مطالعات رهبری‌پژوهی مبتنی بر تجربه انقلاب اسلامی دانست که نه‌تنها به اندیشه، بلکه به الگوی کنش و سازوکارهای رهبری آیت‌الله خامنه‌ای نیز می‌پردازد.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی در ادامه گفت: در مقدمه این اثر آمده است: جمهوری اسلامی نظامی است که در آن حکومت از جنس ولایت و امامت است. بین امام و امت، رابطه‌ای دوسویه، چندساحتی و وثیق برقرار است که از سویی بر اعتقاد و ایمان دینی و از دیگر سوبرعاطفه و محبت ابتناء دارد؛ و نیز با آگاهی و بصیرت ممزوج است و با دانایی و معرفت به تعالی می‌رسد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.