تحولات منطقه

۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد مطلب: ۶۴۳۴۱۳

یک بازیکن ژاپنی که سابقه حضور در جی لیگ را دارد مدنظر فولاد قرار گرفته و قرار است به زودی وارد ایران شود.

یک بازیکن ژاپنی در راه فولاد خوزستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، فولاد خوزستان کار خود را در نیم فصل اول با تساوی مقابل پارس جنوبی آغاز کرد. فولادی‌ها در نیم فصل چند بازیکن جدید جذب کردند.

افشین قطبی یک هافبک دفاعی ژاپنی که سابقه بازی در جی لیگ ژاپن را دارد مدنظر دارد.

 این بازیکن قرار است به زودی وارد ایران شود اما یک مشکل بر سر انجام این انتقال وجود دارد. گفته می‌شود لیست  فولاد پر شده و در شرایط عادی نمی‌توانند قرارداد این بازیکن را ثبت کنند. 

باید دید آیا فولاد با توجه به شرایط موجود بازیکن جدیدی را به عنوان سهمیه آزاد جذب خواهد کرد یا اینکه اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha