محمد رضا سمیعی افزود: این ابزار جزو ابزارهای نوین اطلاع رسانی شهری است که از نصب بنرها، هزینهها و وقتی که میگیرد جلوگیری مینماید که به عنوان پایلوت فعلاً در شهر مشهد اجرایی شده است. وی همچنین در مورد جانماییهایی که بعضاً این تابلوها داشتهاند نیز عنوان کرد: این طرح مشارکتی بوده و در سطح شهر و در مکانهای شلوغ اقدام به نصب تابلوها شده است که در برخی از مکانها نیز برای جانمایی، کمیته مکانیابی با یکسری مشکلاتی از جمله نبود برق و سایر موارد مواجه بوده است. سمیعی در خصوص میزان هزینهای که برای نصب این تابلوها تاکنون در مشهد پرداخت شده است نیز اظهار بیاطلاعی کرد.
منبع: روزنامه قدس
انتهای پیام/
نظر شما