با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مهدی عالی گلستان به عنوان سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی منصوب شد.

سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی منصوب شد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از آستان نیوز، سید رضا فاطمی امین قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در مراسم معارفه سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی اظهار داشت: اعتبار و ظرفیت ویژه آستان قدس رضوی این امکان را محقق می‌کند که با هم‌افزایی و همدلی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: آستان مقدس حضرت امام رضا(ع) مورد احترام تفکرات، سلایق و حتی ادیان و مذاهب مختلف است و می‌تواند پیشران تحقق سازمان طیب در تراز تمدن نوین اسلامی باشد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تقدیر از خدمات احسان ارکانی معاون سابق اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی اظهار کرد: وظیفه و رسالتی خطیر بر دوش مدیران و کارکنان این مجموعه معنوی است، زیرا منابع موقوفاتی و نذورات مردم با عشق و ارادت قلبی تقدیم این آستان نورانی شده و می‌شود و از سوی دیگر خروجی‌ها نیز بایستی در جهت رفاه زائران و گره گشایی و رفع مشکلات مردم هزینه شود.

فاطمی امین با اشاره به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر لزوم رعایت انضباط مالی و اداری، نظام پرداخت عادلانه و برنامه ریزی دقیق در فرآیندها و اقدامات، گفت:امیدواریم سرپرست جدید معاونت اداری و پشتیبانی که از نیروهای باسابقه مجموعه است، بتواند با رعایت غبطه وقف و هم افزایی با سایر معاونت‌ها در راستای تحقق اهداف عالی نظام اسلامی و آستان قدس رضوی گام‌های موثری بردارد.

مهدی عالی گلستان دارای 18 سال سابقه خدمت در آستان قدس رضوی است و پیش از این انتصاب، مدیریت حسابرسی داخلی و امور مجامع آستان قدس رضوی را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.