تحولات منطقه

همدان- وحید علی ضمیر گفت: شهروندان همدانی در مدت ۲ روز بیش از ۲۵۰۰ بار با مرکز ارتباطی مردمی شهرداری همدان تماس گرفتند.

بیش از ٢٥٠٠ بار تماس با مرکز ١٣٧ شهرداری همدان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهردار همدان اظهار کرد: از صبح دیروز تاکنون شهروندان بیش از ٢٥٠٠ بار با مرکز ١٣٧ و آتش نشانی همدان تماس گرفتند و تقاضای دریافت خدمات داشتند.

وی با اشاره به  بیش از ۲۵۰۰ بار تماس مردمی با مرکز ۱۳۷ شهرداری و آتش نشانی  افزود: با اعلام آماده باش سیل احتمالی و تشکیل ستاد بحران در شهرداری نیروهای خدمات شهری از روز گذشته برای مهار سیلاب احتمالی و برفروبی معابر فعالند.

وی بیان کرد: مدیران شهرداری همدان، با فراخوان همه نیروهای خدمات شهری و حضور در محلات شهر مشغول مدیریت سیلاب و آبگرفتگی،  و غیره در این محل ها هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.