پیشنهاد سردبیر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:بر اساس اظهارات مسئولان شهر خودرو این شرکت در مرحله ورود قطعات قرار دارد و بزودی تولید خودروی شاسی بلند را در استان آغاز می‌کند.

شهر خودرو بزودی تولید شاسی بلند را در مشهد آغاز می‌کند

علی رسولیان در گفت‌وگو با خبرنگار قدس با اشاره به اینکه چند روز پیش با مالک ومدیرعامل شرکت شهرخودرو دیدار داشتم، خاطرنشان کرد: براساس اظهارات مسئولان این شرکت با تعمیرات اساسی سالن‌های تولید و تکمیل آن، شهر خودرو فرایند ورود قطعات را دنبال می‌کند و بزودی تولید خودروی شاسی بلند رادراستان آغاز می‌کند.

 اطلاعات کامل

رسولیان با تأکید بر اینکه برای آغاز تولید خودرو مسئولان این شرکت یک سری مجوزهایی را هم باید بگیرند، تصریح کرد: با توجه به اینکه دیدار به صورت اجمالی و کوتاه برگزار شد قرار است اطلاعات کامل در این خصوص را طی گزارشی از آن‌ها اخذ کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: اطلاعات بیشتر درباره زمان دقیق آغاز فعالیت و نوع خودروهای تولیدی را از مسئولان این شرکت جویا شوید.

 

شهر خودرو جایگزین سناباد خودرو

این گزارش حاکی است در تاریخ ۱۸آذر سال گذشته قربان میرزایی سرپرست وقت استانداری خراسان رضوی از استقرار دومین شرکت خودروسازی در آینده نزدیک در استان خبرداده بود. قربان میرزایی گفته بود: دومین شرکت خودروسازی بعد از ایران خودرو در آینده‌ای نزدیک در استان استقرار یافته و فعالیت خود را در محل شرکت سناباد خودرو آغاز می‌کند. به گفته وی، شرکت سناباد خودرو چندین سال است که غیرفعال بوده و در حال حاضر تلاش بر آن است که این واحد دوباره با ورود این شرکت و تولید خودروهای جدید وارد مدار تولید شود واین شرکت بزودی فعالیت خود را در استان شروع کرده و نخستین نمونه‌های تولیدی خودرو را با کیفیت بالا و در آپشن‌های مختلف اوایل سال آینده به‌بازار وارد می‌کند. شایان ذکر است تلاش‌های فراوان خبرنگار قدس برای مصاحبه با فرهاد حمیداوی مالک شرکت شهر خودرو با وجود پیگیری‌های مکرر بی‌نتیجه ماند.

 منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.