به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین به نقل از "اسپوتنیک"؛ شبکه های اجتماعی توئیتر و اینستاگرام اعلام کردند که به مناسبت ماه مبارک رمضان خدمات ویژه ای را برای مسلمانان به زبان عربی، انگلیسی، اسپانیایی، ترکی، هندی و...ارائه خواهند کرد.
این به روزرسانی ها شامل مجموعه ای از ایموجی های جدید برای رنگ و روح رمضانی بخشیدن به گفتگوها میان کاربران خواهد بود.
این ایموجی ها زمانی ظاهر خواهند شد که از هشتگ هایی مانند "رمضان"، "رمضان کریم" و "رمضان مبارک" استفاده شود؛ به گونه ای که در کنار این برچسب ها ایموجی مسجد و هلال ماه ظاهر خواهد شد.
همچنین اگر کاربران از هشتگ فانوس و فانوس رمضان استفاده کنند، ایموجی فانوس در کنار این کلمات ظاهر خواهد شد.
توئیتر اعلام کرد که ماه گذشته تعداد توئیت های مرتبط با ماه رمضان به بیش از ده ملیون رسیده است.
اینستاگرام نیز طرحی رمضانی را تحت عنوان "اینستا گود" یا "اینستا الخیر" به منظور مشارکت کاربران در امور خیریه و نشر آن ارائه خواهد کرد.
انتهای پیام/
نظر شما