تحولات منطقه

تولیت آستان قدس رضوی گفت: زائران میهمانان حضرت رضا(ع) هستند و ما هم خادمان این درگاه نورانی هستیم؛ هر کس با هر جایگاه و مقامی به این آستان مقدس مشرف می‌شود میهمان امام رضا(ع) است و باید با احترام، عزت و تکریم با آن‌ها رفتار کنیم.

باید با احترام، عزت و تکریم با میهمانان امام رضا(ع) رفتار کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار کارکنان بخش‌های خدماتی حرم مطهر رضوی گفت: شما بیشتر از دیگر بخش‌ها با زائران در ارتباط هستید و نسبت به تأثیر تصمیمات و برنامه ریزی‌ها بر حال زائران آگاهی دارید، به همین دلیل برای تصمیم گیری بهتر و دقیق‌تر از نظرات شما استفاده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کارگران در شرایط اقتصادی امروز کشور بیشترین فشار را احساس می‌کنند و ما هم تلاش میکنیم با توجه به توان و امکانات موجود، با صرفه جویی و جلوگیری از هزینه‌های اضافی در جهت ارائه خدمات بهتر به آن‌ها گام برداریم.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به کارکنان بخش‌های خدماتی حرم مطهر رضوی گفت: نمی‌توانیم تمام مشکلات را حل کنیم، اما تلاش می‌کنیم در حد مقدورات رنج شما را رنج خودمان بدانیم و در جهت کاستن آن‌ها گام برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: اینکه امروز یک کارگر زحمتکش نمی‌تواند ضروریات را برای زندگی خود فراهم کند بسیار رنج آور است. اشک و لبخند خانواده‌های شما را از خودمان می‌دانیم و واقعاً از اینکه طبقه کارگر و حقوق بگیر در رنج است، ما هم رنج می‌بریم و با آنچه در توان داریم برای رفع مشکلات شما تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: همه شما خادمان حضرت رضا(ع) هستید، سعی کنید همیشه با وضو در محل کار حاضر شوید و قدر خدمت در این محیط ملکوتی و نورانی را بدانید.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: کارتان را پاکیزه و کامل انجام دهید؛ اینجا خانه امام رضا(ع) است و باید به گونه‌ای نظافت کنید که انگار در منزل خودتان هستید و زائران حضرت، مهمانان خودتان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی بیان کرد: همه شما در نظم و آراستگی حرم مطهر نقش دارید؛ اگر تلاش‌های شما در نظافت و مفروش کردن حرم مطهر نباشد، همه بخشهای حرم با مشکل مواجه می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.