به گزارش قدس آنلاین، مجموعه آستان مقدس رضوی در راستای خدمترسانی هر چه بیشتر به زائران و مجاوران علاقمند است تا از نظرات، پیشنهادات و انتقادات زائران از طریق سامانه تلفنی ۱۳۸ به صورت شبانه روزی بهرهمند شود تا در مناسبتهای مختلف مورد بهرهبرداری قرار گیرد.
مرکز جامع ارتباطات مردمی (تلفن ملی ۱۳۸) وظیفه ثبت مکانیزه و انتقال پیشنهادات و انتقادات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به مسوولان آستان قدس رضوی و برقراری ارتباط آنان با بخشهای مختلف این آستان مقدس را برعهده دارد.
تلفن ۱۳۸ یک سامانه متمرکز است که همه افراد در سراسر کشور می توانند از طریق این سامانه با سایر بخشهای آستان قدس رضوی ارتباط بگیرند.
انتهای خبر/
نظر شما