تحولات منطقه

همدان-معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: تعداد ۴۷۷ مورد گزارش تخلفات شهری از شهروندان همدانی دریافت شدکه به تعداد ۴۷۳ مورد بررسی و در کوتاه ترین زمان ممکن به واحد مربوطه ارجاع و اقدامات لازم جهت رفع تخلف صورت گرفت.

رسیدگی به ۴۷۳ گزارش مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس انلاین به نقل از روابط عمومی خدمات شهری شهرداری همدان وحید علیضمیر با توجه به اعلام گزارش عملکرد مهرماه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری توسط سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ تصریح کرد:77 درصد  از کل پیامهای دریافتی مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز مسکونی و تجاری شامل طبقه فوقانی ، مازاد بر پروانه ساخت ، نصب درب ، پنجره ، پله و دیوارکشی بوده است ضمن اینکه ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز مجاز در مواقع غیر از ساعت کاری  ۳/۹۸ درصد و سد معبر اجناس مغازه داران ۶/۵ درصد پیامهای واصله را شامل شده است .

 علیضمیر در ادامه به روند ارجاع گزارشات سامانه ارتباط مردمی به واحدهای اجرایی مستقر در مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان اشاره و ابراز کرد: از ۴۷۷ مورد شکایات واصله ۴۲۹ مورد به واحد کنترل ساختمان و ۴۸ مورد به واحد رفع سدمعبر ارجاع و رسیدگی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی کاشی ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
    0 0
    باسلام خدمت مدیریت 137 شهرداری همدان بنده از عملکرده و رفتار غیر حرفه ای راننده تاکسی به شماره کد 17627 خودرو سمند شکایت دارم و از مسئولین محترم سازمان مربوطه درخواست دارم برخود شایستی قانونی باایشان شود چرا که هنوز نمی داند باید بامسافران چه گونه بایدبرخورد کنند وبافحاشی جواب مسافران رامی دهد ایا رانندگان تاکسی سفیرفرهنگی این شهر نیستند چرا اجازه می دهد ایشان فعالیت نمایند بند ه از مسئولین محترم درخواست رسیدگی دارم باتشکر