مدیرعامل کلینیک تخصصی مشاوره آستان مهر رضوی از راهاندازی سامانه تلفنی «آوای مشاور» در این کلینیک خبر داد.
به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا ذوالفقاری گفت: سامانه «آوای مشاور» با هدف ارائه خدمات غیر حضوری مشاوره و روانشناسی به مخاطبان راهاندازی شده است. وی تصریح کرد: در این سامانه تلفنی در مسائل مختلف روانشناختی اعم از مشکلات و بحرانهای عاطفی خانواده در زمینه کودک و نوجوان، بزرگسال و در زمینههای تحصیلی و شغلی و همچنین اختلالات بالینی به مراجعینی که امکان حضور در کلینیک ندارند ارائه خدمت میشود. ذوالفقاری افزود: سامانه آوای مشاور روزهای شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر فعال است و خادمیاران و مشاوران که دارای مدرک کارشناس ارشد مشاوره و روانشناسی هستند و همچنین مشاوران کلینیک آستان مهر رضوی در این ساعتها پاسخگوی تماسهای مخاطبان با سامانه خواهند بود. مدیر عامل کلینیک تخصصی مشاوره آستان مهر رضوی ابراز کرد: کارشناسان پاسخگو در این سامانه تلاش میکنند با ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی مخاطبان را تا زمان دستیابی به نتیجه مطلوب راهنمایی کرده و در صورت نیاز آنها را به شرکت در جلسات حضوری مشاوره این کلینیک راهنمایی کنند. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش خط تلفن به این سامانه اختصاص داده شده است که این شماره تلفنها عبارت از: ۳۸۴۳۸۷۴۱، ۳۸۴۳۸۶۹۱، ۳۸۴۳۸۴۴۱،۳۸۴۳۸۸۹۱،۳۸۴۳۸۱۸۶،۳۸۴۳۹۴۳۵ و همچنین شماره ۳۸۰۰۸ هستند. ذوالفقاری یادآور شد: ارائه خدمات مشاوره در این سامانه به صورت کاملا رایگان است و در صورت نیاز و استقبال مخاطبان، ظرف یک ماه آینده به سه روز در هفته ارتقاء خواهد یافت.
نظر شما