انتخاب چهاردهم

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۳۴ میلیون زائر در مدت ۹ ماه ابتدای سال جاری به مشهد مقدس سفر کرده‌اند.

سفر بیش از ۳۴ میلیون زائر به مشهد مقدس در ۹ ماهه ابتدای سال جاری

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق براتی با اشاره به آمار ورودی زائران اظهار کرد: تعداد هفت میلیون و ۳۰۰ هزار و ۶۶۹ زائر از طریق سیستم حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای در مدت نه ماه امسال به مشهد مقدس سفر کرده‌اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ دهم درصد افزایش داشته است.
وی افزود: در قالب ۱۰ هزار و ۸۱ رام قطار تعداد پنج میلیون و ۷۰۷ هزار و ۶۶۴ زائر از طریق سیستم حمل‌ونقل ریلی به مشهد سفر کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴،۳ درصد رشد داشته است.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: تعداد سه میلیون و ۶۱۰ هزار و ۶۰۹ نفر زائر در مدت ۹ ماه اخیر سال جاری از طریق سیستم حمل‌ونقل هوایی به مشهد مقدس مشرف‌ شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳،۴ درصد کاهش یافته است.
براتی خاطرنشان کرد: در مدت ۹ ماه اخیر سال جاری ۱۷ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۷۸۱ نفر زائر به وسیله‌ خودروهای شخصی به مشهد مقدس سفر کرده‌اند که این آمار هم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴،۸ درصد رشد داشته است، لذا در مجموع ۳۴ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۷۰۵ نفر زائر در مدت ۹ ماه اخیر سال ۹۸ تاکنون به مشهد مقدس مشرف شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۳،۸ درصدی هستیم.

منبع: استانداری خراسان رضوی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.