رسانه عراقی اعلام کرد که بشار رسن به دو دلیل راهی تراکتور خواهد شد.

پیشنهاد ۸۰۰ هزار دلاری تراکتور به بشار رسن؟

بازگشت بشار رسن به لیگ ایران بسیار محتمل است و به نظر می رسد که این ستاره عراقی این بار با پیراهن تیمی غیر از پرسپولیس در لیگ برتر ایران به میدان خواهد رفت.

به گزارش ـwinwin، قرارداد بشار با تیم قطری به پایان رسیده و او در شرایط کنونی بازیکن آزاد است. باوجود  آنکه نیروی هوایی عراق بسیار دوست دارد که بشار را بار دیگر در ترکیب خود داشته باشد اما او با پیشنهاد بسیار خوب تراکتور مواجه شده و به همین خاطر فعلا به پیشنهاد نیروی هوایی عراق پاسخ نداده است.

این سایت عراقی در ادامه نوشت: بشار رسن از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد اما او به دو دلیل دوست دارد که راهی تراکتور شود؛ نخست  اینکه پیشنهاد تراکتور بیشتر از پرسپولیس است به طوریکه این باشگاه ایرانی 800 هزار دلار به او پیشنهاد داده است که این رقم وسوسه کننده ای است و دوم اینکه مهند علی هم تیمی بشار در تیم ملی فوتبال عراق راهی تراکتور شده است و این باعث شده تا بشار هم به حضور در این تیم علاقه داشته باشد.

باشگاه تراکتور فعالیت زیادی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته و با بازیکنان سرشناسی که جذب کرده یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در فصل پیش رو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.