تحولات منطقه

سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی گفت: امکان بهره مندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی و سامانه‌های تلفنی این شرکت فراهم است.

استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت گاز
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، حسن خیراندیش سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به لزوم کاهش ترددهای غیرضروری گفت: شهروندان از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استان استفاده کنند.

او تصریح کرد: باتوجه به توصیه‌های بهداشتی درباره شیوع ویروس کرونا و تاکید بر کاهش ترددهای غیرضروری در مکان‌های عمومی، امکان استفاده و بهره مندی از خدمات غیرحضوری شرکت گاز استان از طریق مراجعه به درگاه‌های اینترنتی www.egas.ir و www.nigc-khrz.ir یا تماس با سامانه‌های تلفنی ۱۸۹۴ و ۳۷۰۷۴ ممکن است.
سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی  گفت: این خدمات شامل "اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز، اعلام رقم یا خرابی کنتور، انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکالات قبض، پرداخت صورتحساب، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازب‌های مصرفی" می‌شود.
خیراندیش افزود: خدمات غیرحضوری بهترین جایگزین مراجعه حضوری به ادارات گاز است و شهروندان می‌توانند با کاهش ترددهای غیرضروری در اماکن عمومی سهم قابل توجهی در حفظ سلامت خود و دیگران داشته باشند.
خراسان رضوی پس از  تهران، بیشترین تعداد مشترکین گاز طبیعی کشور را دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ج ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
    0 0
    سلام برای اخر بهار 4212000÷رداخت کردیم در17 تیر دوباره بعد یکماه 1810000 قبضض با اخطار قطع ااامده چه خبره .مگر تازه فصل گرمه بخاری یا..همنبوده ..چطور حساب میکنن..خوبه در شرایط کرونا میگفتن قبوض رونمیگیرن یا کمتر یا دیرتر ..بد تر شده که
  • حسن ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    0 0
    متاسفانه در زمینه وصول مطالبات ، شرکت گاز بدون اخطار قبلی نسبت به قطع گاز مشترکین اقدام می نمایدنمونه آن را به عینه دیدم در شهر مشهددر روز تولدامام رضا با تعدادی از میهمانان که برای شرکت در مراسم اطعام ومولودی به منزل مراجعه متوجه شدم گاز قطع است بعد از نیم ساعت تازه متوجه شدیم که فقط گاز واحد ما قطع است به سرعت نسبت به پرداخت بدهی آن توسط پسرم بصورت اینترنتی اقدام نموده و از طریق تلفن 194موضوع وصل گاز را پیگیری که ارجاع به دفتر پیشخوان دادند اما در بعدازظهر دفتر پیشخوان کجا بود امروز صبح به دفتر پیشخوان مراجعه ودر لیست وصل گاز قرار گرفته اعلام می کنند این خدمات را به بخش خصوصی سپرده که از بعداز ظهر اقدام می کنند سوال این است اولاً چه طور مامورین وصول مطالبات درب منزل جهت قطع گاز مراجعه اما حداقل به مشترک اعلام نمی کنند به خاطر بدهی قرار است گازتان قطع شود تا همان لحظه اینترنتی پرداخت ویا با کارت خوان بدهی را وصول کنند ثانیا اگر گاز مشترک قطع شد باید راهکاری برای وصل فوری گاز وجود داشته باشد نه هر کدام با گفتن جواب سربالا شانه از مسوولیت خالی کنند انصافا با کمی تدبیر می توان هم مطالبات را وصول کرد هم شأن و آبروی افراد را نگهداشت وهم از زحمت مشترکین با وجود میهمان جلوگیری کرد تا مردم از نظام بدبین نشوند ثالثا خداوند عقل وفهم داده روز تولد امام رئوف امام رضا وقت قطع گاز مشترکین است واقعا که