مدیر عامل آتش نشانی مشهد، در پی هشدار سازمان هواشناسی استان مبنی بر بارش شدید باران، از آماده‌باش قریب به ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان در ۵۰ ایستگاه، پایگاه و مراکز فرماندهی و ستادی این سازمان برای امداد رسانی به شهروندان در خصوص آبگرفتگی های احتمالی خبر داد.

آماده‌باش آتش‌نشانی مشهد در پی تغییرات جوی و بارش باران

به گزارش قدس آنلاین،  امیر عزیزی اظهار کرد: با توجه به صدور اخطاریه سازمان هواشناسی و اعلام هشدار درباره بارش رگباری باران طی ساعات آینده در مشهد، قریب به ۵۰۰ نیروی آتش‌نشان به همراه ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در ۵۰ ایستگاه‌ و پایگاه‌ آتش نشانی و حوزه‌های فرماندهی و ستادی این سازمان در آماده‌باش کامل هستند، تا در صورت بروز حوادث احتمالی مرتبط به بارش نزولات جوی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد ادامه داد: تمهیدات پیش بینی شده،   شامل آماده باش تعدادی موتور پمپ خود مکش و پمپ‌های واریسکو برای رفع آب گرفتگی‌های احتمالی است.

وی با بیان اینکه، این شرایط آماده‌باش تا برگشتن وضعیت جوی به حالت عادی ادامه خواهد داشت، از تمامی شهروندان درخواست کرد: از ترددهای غیرضروری در هنگام بارش باران  و حضور در مجاورت جویبارها، کانال‌های فاضلاب که به ظاهر آرام‌اند، خودداری کرده و از ورود به بستر مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی جدا بپرهیزند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.