۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد مطلب: ۷۰۹۱۹۷
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری جوین گفت: با تلاش ماموان یگان حفاظت منابع طبیعی، ۲۲ هکتار از اراضی ملی و دولتی در این شهرستان از تصرف سودجویان خارج شد.
زمان مطالعه: ۱ دقیقه





نظر شما