به گزارش قدس آنلاین، حمید ذوالفقاری با اعلام این خبر گفت: سامانه «آوای مشاور» با هدف ارائه خدمات غیر حضوری مشاوره و روانشناسی به مخاطبان راهاندازی شده است و تا کنون ارائه خدمات در این سامانه تنها روزهای شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر بوده است.
وی تصریح کرد: اکنون بعد از گذشت حدود یک سال از راه اندازی این سامانه، به میمنت میلاد پرخیر و برکت امام رضا(ع) خدمات این سامانه به دو روز در هفته ارتقاء پیدا می کند.
مدیر کلینیک بعثت آستان مهر رضوی ابراز کرد: علاوه بر روزهای شنبه از این تاریخ به بعد روزهای چهارشنبه نیز مخاطبان می توانند در همان ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر از خدمات این سامانه تلفنی که به صورت کاملا رایگان ارائه می شود، بهره مند شوند.
وی افزود: در این سامانه تلفنی در مورد مسائل مختلف روانشناختی اعم از مشکلات و بحرانهای عاطفی خانواده در زمینه کودک و نوجوان، بزرگسال و در زمینههای تحصیلی و شغلی و همچنین اختلالات بالینی به مراجعینی که امکان حضور در کلینیک را ندارند مشاوره تخصصی ارائه می شود.
ذوالفقاری افزود: در سامانه «آوای مشاور» خادمیاران و مشاوران که دارای مدرک کارشناس ارشد مشاوره و روانشناسی هستند و همچنین مشاوران کلینیک بعثت آستان مهر رضوی پاسخگوی سوالات مخاطبان هستند.
وی ابراز کرد: کارشناسان پاسخگو در این سامانه تلفنی تلاش می کنند با ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی مخاطبان را تا زمان دستیابی به نتیجه مطلوب راهنمایی کنند و در صورت نیاز آنها را به حضور در جلسات حضوری مشاوره این کلینیک دعوت کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش خط تلفن به این سامانه اختصاص داده شده است که این شماره تلفنها عبارتند از: ۳۸۴۳۸۷۴۱، ۳۸۴۳۸۸۹۱،۳۸۴۳۸۱۸۶،۳۸۴۳۹۴۳۵ و همچنین شماره ۳۸۰۰۸ .
منبع: آستان نیوز
انتهای خبر/
نظر شما