در حاشیه مراسم خداحافظی از خودروی پراید که در سایپا برگزار شد این شرکت 2 محصول جدید "کوئیکS "و "ساینا S "را رسما معرفی کرد.
به گزارش قدس آنلاین مطابق گفته های مدیر عامل سایپا تولید انبوه این 2 محصول در این شرکت از روز گذشته آغاز شده و در ادامه روند افزایشی نیز خواهد داشت. "کوئیک S " نمونه ارتقا یافته و به روزتر از" کوییک" معمولی است و برخی ویژگی ها و امکانات به آن اضافه شده است.
مشخصات کوئیک S سایپا
به گفته مدیران سایپا در طراحی بخش جلوی "کوئیک S " از الگوی خط چشم و گونه یوز ایرانی استفاده شده و جلو پنجره هم نسبت به نمونه معمولی تغییر کرده است.
همچنین در بخش داخلی خودرو نیز شاهد تغیراتی هستیم که از جمله آن می توان به تغییراتی در کنسول میانی که صورت مستقل طراحی و ساخته شده است اشاره کرد. کنسول میانی داشبورد این خودرو دوباره طراحی شده و جایگاه دکمه ها و تجهیزات دکوراتیو نیز تغییر کرده است.
یکی از تغیرات دیگر داخلی خودرو نیز نمایشگر آن است که سبک مستقل از داشبورد را داشته و تا حدی به روزتر از نسخه های قبلی به نظر می آید.
کوییک S به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپ یورو ۵ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند.
جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی کوییک اس می رساند. دو کیسه هوا، جلو آمپر جدید، نمایشگر تعویض دنده، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات سایپا "کوئیک S " است.
تصاویر کوئیک S
مشخصات ساینا S سایپا
ساینا که به عنوان یکی از اعضای خانواده X200 سایپا شناخته می شد، پس از ۴ سال عرضه در بازار فیس لیفتی را تجربه کرده است.
تغییر در بخش جلو، عقب و تریم داخلی از جمله تفاوت های میان نمونه های فعلی ساینا با "ساینا S "است.
اعمال تغییرات در طراحی چراغ های خودرو و سپر ها موجب شده است تا ظاهر این خودرو نسبت به نمونه های فعلی ساینا از ظاهر بهتری برخوردار شود.
در بخش طراحی جلو، عقب و کابین تا حدی تغییر کرده و به روزتر شده است. جلو آمپر خودرو تغییر کرده و سامانه GSI در نمونه دنده ای نیز وجود دارد.
همچنین دکمه سنسور نور (Auto Light) مستقل از دسته راهنما طراحی شده و بر روی پنل مجزا نصب شده است.فرمان طرح D، چراغ روشنایی روز، جلو پنجره جدید، گرافیک جدید کاسه چراغ های عقب، ت و سردنده جدید از جمله تفاوت های ساینای با نمونه معمولی این خودرو است.
نظر شما