به گزارش قدس آنلاین، ناصر فخر موحد افزود: هر هفته مدیران ارشد دستگاههای مختلف اجرایی در خراسان رضوی با حضور در محل استقرار سامانه سامد واقع در استانداری خراسان رضوی پاسخگوی تماسها و شکایات مردمی از طریق خط ۱۱۱ بودند.
وی اضافه کرد: امروز سهشنبه مدیران عامل شرکتهای آب منطقهای خراسان رضوی، شرکت آب و فاظلاب استان و شرکت آب و فاضلاب مشهد به درخواستها و شکایات مردمی در حوزه زیر پوشش خود از طریق سامانه سامد طی ساعات ۹:۳۰ تا ۱۱ پاسخگویی کردند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: درخواست تسریع در نوسازی شبکه آبرسانی در شهرها و روستاها، درخواست اصلاح شبکه آبرسانی، درخواست ایجاد اداره و نمایندگی در شهرستانها، تقاضای تسریع در برخورد با چاههای غیر مجاز، درخواست انتقال و تغییر محل خدمت و درخواست رسیدگی اشکالات مورد ادعای مشترکان در خصوص نحوه محاسبه آب بها از جمله مشکلات و شکایات مردم از مدیران حوزه آب در خراسان رضوی بود.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید طراحی و راهاندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهرهگیری از این سامانه در کشور است و هماکنون حدود چهار سال از فعالیت این برنامه در استان میگذرد.
منبع: ایرنا
انتها ی خبر/
نظر شما